လွခ်င္သူမ်ားအတြက္ Mini Home Workout

ခုတစ္ေလာ မအားတာေၾကာင့္ အသစ္ေတြ မတင္ႏိုင္ခဲ့တာ သည္းခံၾကပါဦးဗ်ာ။ လုပ္လက္စေတြေတာ့႐ွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ အကုန္လံုးက ဟိုတစ္ပိုင္း၊ ဒီတစ္ပိုင္းေတြ လတ္စမသတ္ရေသးတာေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ လမကုန္ခင္ေတာ့ အသစ္တင္ျဖစ္ေအာင္ တင္ဖို႔ အားခဲထားပါတယ္။ ဒီေန႔မနက္ Thaing Wizard ကို၀င္ၾကည့္ေတာ့ ကာယဗလစာအုပ္ေတြ တင္ေပးထားတဲ့ ေနရာမွာ ေမးထားတဲ့ ေမးခြန္းေလးတစ္ခု ကိုေတြ႕ၿပီး စိတ္ကူးေပါက္တာနဲ႔ ဒါေလးကို တင္ေပးလိုက္တယ္။ သိုင္းအေၾကာင္းမဟုတ္ဘူး ဆိုၿပီးေတာ့ ေ႐ႊစိတ္ေတာ္ မကြက္ၾကပါနဲ႔ေနာ္။ သိုင္းအေၾကာင္းေတြလည္း တင္ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေနပါတယ္။

Never Give Up!

လွခ်င္သူမ်ားအတြက္  တစ္ေန႔ကို ၁၅ -မိနစ္ ကစား႐ံုနဲ႔ အဟုတ္ထူးမယ့္ Mini Home Workout

အိမ္ေနရင္းအလြယ္တကူကစားႏိုင္တဲ့ ကိရိယာလြတ္ ကစားနည္းေတြပါ။ ကစားရလြယ္ေအာင္ ပံုေလးေတြနဲ႔ ေသခ်ာျပထားေပးပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို ၁၅-မိနစ္ႏွဳန္းနဲ႔ ၁-ပတ္ကို ၃-ရက္ကစားေပးရပါမယ္။

Mini Home Workout

Mini Home Workout For All

ပိန္ေသာသူမ်ားအတြက္ ေဆးညႊန္း
High Intensity + Low Volume (6-10 reps x 3 sets)
ျပင္းအားမ်ားမ်ားျဖင့္ ၆-ႀကိမ္မွ ၁၀-ႀကိမ္အတြင္း ၃-ေက်ာ့တိတိ ကစားေပးရန္

၀ေသာသူမ်ားအတြက္ ေဆးညႊန္း
Low Intensity + High Volume (8-12 reps x 4 sets)
ျပင္းအားနည္းနည္းျဖင့္ ၈ႀကိမ္မွ ၁၂-ႀကိမ္အတြင္း ၄-ေက်ာ့တိတိ ကစားေပးရန္

လွၿပီးသားသူမ်ားအတြက္ ေဆးညႊန္း
Medium Intensity + Medium Volume (8-10 reps x 3 sets)
မယုတ္မလြတ္ အတန္အသင့္ အားသံုးၿပီး ၈-ႀကိမ္မွ ၁၀-ႀကိမ္အတြင္း ၃-ေက်ာ့တိတိ ကစားေပးရန္

– ပိန္သူေတြလည္း ၀ၿဖိဳးအလွတိုးရေအာင္၊ ၀သူေတြလည္း အဆီက်ၿပီးလွရေအာင္၊ လွၿပီးသားသူေတြလည္း တိုးၿပီးလွရေအာင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းပါတယ္ဗ်ာ။ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ ေလက်င့္ခန္း ၉-မ်ိဳးဟာ အိမ္ေနရင္းအလြယ္တကူ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ အေထြအထူး ကိရိယာ႐ွိစရာလည္း မလိုအပ္ပါဘူး။ Gym မသြားႏိုင္သူ ကိုကိုမမေတြအတြက္ အထူးစီမံထားတာပါ။

– ပိန္တဲ့သူမ်ားေရာ ၀တဲ့သူမ်ားပါ ကစားႏိုင္ပါတယ္။ ပိန္တဲ့သူမ်ားကစားတဲ့အခါ ထုထည္တက္ေအာင္ တတ္ႏိုင္သမွ် ျဖည္ျဖည္းနဲ႔ အားအျပည့္စိုက္ၿပီး ကစားေပးရပါတယ္။ အႀကိမ္ေရေတာ့ မ်ားစရာမလုိပါဘူး။ ၀တဲ့သူမ်ား အဆီက်ရန္ ကစားတဲ့အခါ အားမ်ားမ်ား စိုက္စရာမလိုဘဲ ျမန္ျမန္သြက္သြက္ ကစားေပးရပါမယ္။ ဒါေပမယ့္ အႀကိမ္ေရမ်ားမ်ား ကစားေပးဖို႔ေတာ့ လိုလိမ့္မယ္ေနာ့။

– အမွန္က တစ္ကယ္ဆို ကစားနည္းေတြ အမ်ားႀကီးရယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အခ်ိန္မရတာမို႔ အလြယ္တကူ ၉-မ်ိဳးကို ခ်ေပးလိုက္တာပါ။ ဒါေလးက ၂-လ၊ ၃-လေလာက္ေတာ့ ကစားလို႔ အဆင္ေျပပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီကာလေက်ာ္သြားတဲ့ အခါက်ရင္ေတာ့ ကစားနည္းကို နည္းနည္းေျပာင္းလဲဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။ ပံုစံတစ္မ်ိဳးတည္းကို မေျပာင္းမလဲ ေရ႐ွည္ကစားသူမ်ားမွာ တိုးတက္မႈ ရပ္တန္႔သြားတတ္ၾကတာမို႔ပါ။

Downloadေဖာ္ျပပါ ကစားနည္းကို စာအုပ္အေနနဲ႔ သိမ္းဆည္းထားလိုပါက ဒီမွာ Download ဆြဲလို႔ရပါၿပီ။ လိုအပ္တာမ်ားရွိရင္ အႀကံေပးႏိုင္သလို သိခ်င္တာမ်ားလည္း ေမးႏိုင္ပါတယ္။

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s