Grow Taller Exercises Book in Myanmar

၁။ အရပ္႐ွည္ထြက္ ျမင့္တက္ဖို႔ (မင္းစံအိမ္)

To Increase Height (Min San Eain)

အရပ္႐ွည္ထြက္ ျမင့္တက္ဖို႔ (မင္းစံအိမ္)

Download (File Size – 23 MB)


၂။ အရပ္႐ွည္ထြက္ ေျဖာင့္မတ္တက္ဖို႔ (မင္းစံအိမ္)

Look, I am Growing Taller (Min San Eain)

အရပ္႐ွည္ထြက္ ေျဖာင့္မတ္တက္ဖို႔ (မင္းစံအိမ္)

Download (File Size – 35 MB)


၃။ ၁၄-ရက္အတြင္း အရပ္႐ွည္နည္း (ထိပ္တင္ထြဋ္)

Growing Taller within 14 Days

၁၄-ရက္အတြင္း အရပ္႐ွည္နည္း (ထိပ္တင္ထြဋ္)

Download (File Size – 4.19 MB)


၄။ အရပ္ျမင့္မားေစဖို႔ ေယာဂက်င့္စဥ္ (၀ဇီရ)

Yoga For Growing Taller (Wa Zi Ya)

အရပ္ျမင့္မားေစဖို႔ ေယာဂက်င့္စဥ္ (၀ဇီရ)

Download (File Size – 226 KB)


၅။ အရပ္႐ွည္လိုသူ လူငယ္မ်ားအတြက္ လမ္းညႊန္ေပးပါရေစ (ေမာင္မိုးေဆာင္း-ဒိုက္ဦး)

Advice For Growing Taller (Mg Moe Saung)

အရပ္႐ွည္လိုသူ လူငယ္မ်ားအတြက္ လမ္းညႊန္ေပးပါရေစ (ေမာင္မိုးေဆာင္း-ဒိုက္ဦး)

Download (File Size – 216 KB)

21 thoughts on “Grow Taller Exercises Book in Myanmar

  1. grow taller 4idiots နိုင္​ငံျခားWebsideက​ေတာင္​အ​ေလးထားတာဂုဏ္​ယူဖို႔​ေကာင္​းပါတယ္​အကို…က်​ေတာ္​အခု5’5”​ေရာက္​​ေနပါၿပီ…ဒါ​ေပမယ္​့အရပ္​ထပ္​မထြက္​​ေတာ့ဘူးျဖစ္​​ေနပါတယ္​…က်​ေတာ္​ထပ္​ရွည္​လာနိုင္​ပါ့မလား…က်​ေတာ္​​ေဆးလိပ္​နည္​းနည္​း​ေတာ့​ေသာက္​ပါတယ္​…အႀကံ​ေပးပါဦး…ၿပီး​ေတာ့​ေပါင္​အျပင္​ဘက္​သားႀကီးခ်င္​ရင္​ဘယ္​လိုကစားသင္​့ပါသလဲ…အ​ေလးမတာနဲ႔အရပ္​ရွည္​နည္​းတြဲက်င္​့ရင္​အဆင္​​ေျပနိုင္​ပါသလား…​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္​ပါတယ္​…

    • ဟုတ္။ ေယာက်္ားေလးမ်ားဟာ အသက္ ၂၅-ႏွစ္ေလာက္အထိ အရပ္ရွည္ႏိုင္ပါေသးတယ္။ ဒါက တစ္ကိုယ္လံုးမွာရွိတဲ့ အရိုးအဆစ္ကို ေျပာတာပါ။ အသက္ ၂၅-ႏွစ္ေက်ာ္သြားသူ လူႀကီးပိုင္းမ်ားမွာက် ေျခေထာက္ကဲ့သို႔ ေနရာေတြ ထပ္ရွည္မလာေတာ့ေပမယ့္ ေက်ာ႐ိုးဆစ္ေတြကို ရွည္လာေအာင္ လုပ္လို႔ရပါေသးတယ္။ အရပ္ရွည္ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားႏွင့္ ကာယဗလေလ့က်င့္ခန္းမ်ား ျပဳလုပ္သူမ်ားဟာ ေဆးလိပ္၊ အရက္ႏွင့္ အျမန္စာ (Junk Food) မ်ားကို မစားသင့္ပါဘူး။ မေရွာင္ႏိုင္ရင္ေတာင္ ေလွ်ာ့စား၊ ေလွ်ာ့ေသာက္ ရပါမယ္။

      ေနာက္တစ္ခုက အေလးမသူမ်ား အရပ္ရွည္ႏိုင္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ နည္းျပေကာင္းနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔လိုပါတယ္။ ကစားနည္းစနစ္က်ဖို႔ လိုပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က အရပ္႐ွည္ႏိုင္တယ္ဆိုရာမွာ ေမြးရာပါ မ်ိဳး႐ိုဗီဇ႐ွိသေလာက္ထိ ရွည္ႏိုင္တာကို ေျပာတာပါ။ အေလးမလို႔ အရပ္ပိုရွည္ႏိုင္တာမွန္ေပမယ့္ မ်ိဳး႐ိုးဗီဇ႐ွိတာထက္ ပိုရွည္ခ်င္ရင္ အရပ္ရွည္ေလ့က်င့္ခန္း သီးသန္႔လုပ္ေပးဖို႔လိုပါတယ္။ အရပ္ရွည္ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႔ အေလးမတာနဲ႔ကို တြဲမလုပ္ေစခ်င္ပါဘူး။ အေလးမတာက အရိုးကို သိပ္သည္းေစပါတယ္။ သို႔ေသာ္ မ်ိဳးရိုးဗီဇထက္ ေက်ာ္လြန္ျမင့္မားလိုသူမ်ားအတြက္ကေတာ့ ႏွစ္ခုတြဲလုပ္ရင္ သိပ္အဆင္မေျပႏိုင္ပါ။

      ေပါင္ၾကြက္သားတက္ဖို႔ကေတာ့ ေအာက္မွာ အႀကံျပဳထားတဲ့ေလ့က်င့္ခန္း ေလးမ်ိဳးကို တစ္ပတ္ကို တစ္ရက္ကစားေပးပါ။ https://thaingwizard.wordpress.com/2013/10/15/mini-home-workout/ မွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ ကစားနည္းနဲ႔ တြဲစပ္ၿပီး ကစားၾကည့္ပါ။ ႏွစ္လေလာက္ ကစာၾကည့္ရင္ သိသိသာသာ တိုးတက္လာပါလိမ့္မယ္။

      1. Side Lunges – ေဘးတိုက္ထိုင္ထ (ေပါင္၊ တင္ပါး)

      2. Bulgarian Split Squats – ေျခတစ္ဖက္ခံုေပၚတင္ ေျခတစ္ေဖာင္႐ိုးထိုင္ထ (ေပါင္၊ တင္ပါး)

      3. Squats – ႐ိုး႐ိုးထိုင္ထ (ေပါင္၊ တင္ပါး၊ ေက်ာေအာက္ပိုင္း)
      ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ပခံုးအက်ယ္ထက္ပိုခြဲထားၿပီး၊ ေျခဖ်ားမ်ားကို အတြင္းဖက္သို႔ လွည့္ထားၿပီး ကစားပါက ေပါင္ျပင္သားကို ထိေစမည္ျဖစ္သည္။ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို နီးကပ္စြာျဖင့္ထားျခင္း၊ ေျခဖ်ားမ်ားကို အျပင္ဘက္သို႔ လွည့္ထားျခင္းက ေပါင္တြင္းသားကို ထိေစမည္ျဖစ္သည္။ ပံုမွန္အတိုင္း ပုခံုးအက်ယ္တိုင္းခြဲ ကစားပါက ေပါင္းတြင္းသားေရာ၊ ေပါင္ျပင္သားပါ ညီမွ်စြာထိမည္ျဖစ္သည္။

      4. Calf Raises – ေျခသလံုးၾကြ (ေျခသလံုး)

      ဒါက ေဖာ္ျပပါ ကစားနည္း ေလးမ်ိဳးအတြက္ သရုပ္ျပပံုပါ။
      Leg Exercise

  2. ​ေျခ​ေထာက္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းရွည္​လာ​ေအာင္​နဲ႔ဂုတ္​တိုတာ​ေပ်ာက္​​ေစတဲ့​ေလ့က်င္​့ခန္​း​ေလး​ေပးပါဦးအကို

    • ေျခေထာက္႐ွည္လာေစဖို႔ကေတာ့ https://thaingwizard.wordpress.com/grow-taller-exercises-book-in-english/ မွာ အဂၤလိပ္လို အရပ္႐ွည္နည္း စာအုပ္ေတြ တင္ထားတာ႐ွိပါတယ္။

      ဂုတ္သားတက္ဖို႔က https://thaingwizard.wordpress.com/2013/10/15/mini-home-workout/ မွာ တင္ထားတဲ့ အထဲက နံပါတ္-၂ ေလ့က်င့္ခန္း (Military Press) ကို လုပ္ပါ။ ဆံုဂုတ္သား၊ လက္ေမာင္းေနာက္သားနဲ႔ ပခံုးသားေတြအတြက္ သိပ္ေကာင္းတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းျဖစ္ပါတယ္။

      • ေျခေထာက္ရွည္ဖို့ကိုျမန္မာလိုဘာသာျပန္တာမရွိ့ဘူးလားအကို

  3. ကၽြန္ေတာ္ ေျခသလံုးအရမ္းေသးပါတယ္ အသက္လည္း 25 ႏွစ္ရိွပါၿပီး အရပ္က 5’10” ရွည္ပါတယ္ ေျခသလံုးေတြေသးလြန္းလို႔ ေဘာလံုးေတာင္မကန္ရဲ ေဘာင္းဘီတိုမ၀တ္ရဲျဖစ္ရပါတယ္
    ခုအခ်ိန္မွ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္ အက်ိဳးရိွပါအံုးမလားခင္ဗ်ာ ဘယ္လိုေလ့က်င့္ခန္းမ်ားလုပ္ရမလဲဗ်
    ေက်းဇူးျပဳၿပီး ေျဖေပးပါဗ်ာ။

    • ေျခသလံုးၾကြတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းကို ကစားေပးပါ။ ဒီမွာ https://thaingwizard.wordpress.com/2013/10/15/mini-home-workout/ တင္ထားတဲ့ စာအုပ္မွာ ပါပါတယ္။ Calf Raise ကို ေျပာတာပါ။ အဲ့ဒီမွာ တင္ထားတဲ့ ေအာက္ပိုင္းေလ့က်င့္ခန္း သံုးမ်ိဳးစလံုး (Squats, Lunges & Calf Raises) ကို ကစားႏိုင္ရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။

  4. ဟုတ္ကဲ့ ဒီလိုအရပ္ရွည္ဖို႔ ေလ့က်င့္မႈေတ ျပဳလုပ္ေနတဲ့အေတာအတြင္းမွာေပါ့ေလ
    က်ေနာ္တို႔လူငယ္သဘာ၀ အာသာေျဖျခင္းေၾကာင့္ ထြက္သြားတဲ့ သုတ္ေတြဟာ အရပ္ရွည္ထြက္ျခင္းကို အဟန္႔အတားျဖစ္ေစပါသလား သိခ်င္ပါတယ္ ေလ့က်င့္ေနစဥ္အတြြင္းမွာ အာသာေျဖျခင္းကိုေရွာင္က်ဥ္သင့္ပါသလား

  5. ကၽြန္ေတာ့္အသက္ ၂၅ ႏွစ္ရွိပါျပီ။ ေပါင္တံရွည္လုိပါေသးတယ္။၃လက္မေလာက္ရွည္ခ်င္ပါေသးတယ္ ထိေရာက္တဲ႕ေလ့က်င့္ခန္း ေလးမ်ားကုိ လမ္းညႊန္ေပးပါဗ်ာ။အရပ္ရွည္ ေပါင္တံ ရွည္တဲ႕သူျမင္တုိင္းအရူးအမူးအားက်မိပါတယ္ ။ေက်းဇူးျပဳ၍လမ္းညႊန္ေပးပါဗ်ာ။။

  6. အကိုကြၽန္​​ေတာ္​အရပ္​႐ွည္​ႏိုင္​​ေသးလားအခုကြန္​​ေတာ္​အသက္​ 16 ႏွစ္​႐ွိပါ အခု ငါး​ေပ တစ္​ဆယ္​​ေလာက္​ ႐ွိပါတယ္​

  7. ကြန္​​ေတာ္​က​အနည္​းဆံုး​ေျခာက္​​ေပတစ္​လက္​မ​ေလာက္​႐ွည္​ခ်င္​တယ္​႐ွည္​ႏိုင္​မလား

  8. grow taller4 idiots က ျပည္တြင္းဘယ္ေနရာမွာရႏိုင္ပါလဲ

    • ၁၄ရက္​ အရပ္​ရွည္​ နည္​းျပထာတဲ့​ေလ့က်င္​့ခ​န္​အားလံုလုပ္​ရမလာအစ္​ကို

  9. အကို ည ဘယ္​အခ်ိန္​​ေလာက္​အိပ္​သင္​့လဲ ၉နာ၇ီ၁၀နာ၇ီလား? ကြၽန္​​ေတာ္​ကည၁နာ၇ီ၂နာ၇ီ​ေလာက္​မွအိပ္​ပါတယ္​ အိပ္​​ခ ်ိန္​၈နာ၇ီ​ေလာက္​အိပ္​မွ၀ပါတယ္​..အိပ္​​ေ၇းမ၀တာ​ေတာ့မျဖစ္​ပါဘူး ၀ ၀ အိပ္​ပါတယ္​…ညအဲ့အခ ်ိန္​​ေလာက္​မွအိပ္​၇င္​ အ၇ပ္​႐ွည္​တာကိုထိခိုက္ႏိုင္​ပါသလား ခင္​ဗ် ာ?

    • ည၁၀နာရီက​ေနမနက္​၄နာရီအခ်ိန္​ကႀကီးထြား​ေဟာ္​မုန္​းစိမ္​့ထြက္​တဲ့အခ်ိန္​ပါ။၁၀နာရီ အိပ္​တာအက်ဳိးပုိ႐ွိပါတယ္​ တစ္​​ေန႔ ၈နာရီ​ေလာက္​အိပ္​​ေပးပါ အိပ္​ခ်ိန္​၈နာရီ ထက္​မ်ားရင္​လည္​းမ​ေကာင္​းျပန္​ပါဘူး။

      #ဖတ္​ဖူးသမွ်ွ

    • ည၁၀နာရီက​ေနမနက္​၄နာရီအခ်ိန္​ကႀကီးထြား​ေဟာ္​မုန္​းစိမ္​့ထြက္​တဲ့အခ်ိန္​ပါ။၁၀နာရီ အိပ္​တာအက်ဳိးပုိ႐ွိပါတယ္​ တစ္​​ေန႔ ၈နာရီ​ေလာက္​အိပ္​​ေပးပါ အိပ္​ခ်ိန္​၈နာရီ ထက္​မ်ားရင္​လည္​းမ​ေကာင္​းျပန္​ပါဘူး။

      #ဖတ္​ဖူးသမွ်

  10. GYM နဲ႔အရပ္​႐ွည္​​ေလ့က်င္​့ခန္​းတြဲ​ေဆာ့ရင္​အ​ဆင္​​ေျပႏိုင္​လား ?
    မနက္​ပိုင္​းကို အရပ္​႐ွည္​​ေလ့က်င္​့ခန္​း​ေဆာ့ပါတယ္​
    ည​ေနပိုင္​းက​ေတာ့ GYM ​ေဆာ့ပါတယ္​
    အဆင္​​ေျပႏိုင္​လားမသိဘူး …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s